21. november 2017
Facebook

Kurzy a školenia

Názov kurzu

CRM - správne riadenie vzťahov so zákazníkmi
Obsah kurzu

Máte pocit, že už neplatí porekadlo: Zákazník náš pán???
Získajte schopnosti postaviť si účinné stratégie a taktiky prístupu k zákazníckym segmentom a jednotlivým zákazníkom. Vyvarujte sa chýb v kontaktoch a dokážte efektívne zacieliť marketingové akcie. Identifikácia rizík v obchodných vzťahoch a ich samotná eliminácia už nebude viac problémom.


Seminár je určený pre

Zamestnancov zákazníckych centier, predajcov, manažment, konateľov...


Obsah seminára

  • Zostavenie plánu predaja a aktivít v rámci CRM (Customer Relationship Management - Riadenie vzťahov so zákazníkmi).
  • Aplikácia metódy epizód v dlhodobých vzťahoch so zákazníkmi.
  • Identifikáciu kľúčových očakávaní a orientácie na zákaznícke požiadavky.
  • Strategické a taktické varianty uspokojovania zákazníckych očakávaní - tvorba akčných plánov CRM.

Spracovanie publikácie
  • 8.30 – 9.00  registrácia účastníkov
  • 9.00 – 11.30  prednáška
  • 11.30 – 12.30  obed
  • 12.30 – 16.00  prednáška a diskusia

Variant
Cena:140
Čas:8.30-16.00
Dátum:2011-10-12 00:00:00
Miesto konania kurzu:Bratislava
Lektor:PhDr. Ján Barica

Reklama

Anketa

Rozmýšľali ste o premiestnení Vašej firmy do daňového raja?

áno, už som tak urobil - 14.3%
áno pripravujem sa na to - 35.7%
nie nerozmýšľal som - 35.7%
nie nerozmýšľal som a ani tak neurobím - 14.3%
The voting for this poll has ended on: september 9, 2013

Partneri projektu

judikaty sita

Ekonomický portál financnik.sk Vám prináša

ginal robinson banner