Pracovné ponuky
- Podrobnosti
- Dátum uverejnenia
- Napísal: Joomla!
- Kategória: Pracovné ponuky
- Prečítané: 1194594x
Popis práce
Staňte sa súčasťou tímu Oddelenia správy pohľadávok v medzinárodnej finančnej inštitúcii!
Ako Referent Oddelenia vymáhania pohľadávok budete zodpovedný najmä za:
- telefonické vymáhanie pohľadávok od neplatiacich klientov v zmysle stanovených pracovných postupov
- aktívna telefonická komunikácia s klientmi (prichádzajúce aj odchádzajúce hovory)
- poskytovanie informácií, vyjednávanie
- efektívne využívanie komunikačných zručností a vyjednávacích schopností na zabezpečenie úhrady pohľadávky v čo najkratšom čase
- dohadovanie termínov úhrady pohľadávok a splátkových kalendárov, navrhnutie možného riešenia
- pravidelný reporting
- zaznamenávanie procesu vymáhania a jednotlivých úkonov do interného systému
- administratívne práce v internom systéme
Ako Referent Oddelenia vymáhania pohľadávok budete zodpovedný najmä za:
- telefonické vymáhanie pohľadávok od neplatiacich klientov v zmysle stanovených pracovných postupov
- aktívna telefonická komunikácia s klientmi (prichádzajúce aj odchádzajúce hovory)
- poskytovanie informácií, vyjednávanie
- efektívne využívanie komunikačných zručností a vyjednávacích schopností na zabezpečenie úhrady pohľadávky v čo najkratšom čase
- dohadovanie termínov úhrady pohľadávok a splátkových kalendárov, navrhnutie možného riešenia
- pravidelný reporting
- zaznamenávanie procesu vymáhania a jednotlivých úkonov do interného systému
- administratívne práce v internom systéme
Požiadavky na uchádzača
- prax s vymáhaním pohľadávok cez telefón výhodou
- dobré komunikačné a vyjednávacie zručnosti
- schopnosť riešiť problémy a určovať si priority
- flexibilita, samostatnosť, dôslednosť, zodpovedný prístup k práci
- dobré komunikačné a vyjednávacie zručnosti
- schopnosť riešiť problémy a určovať si priority
- flexibilita, samostatnosť, dôslednosť, zodpovedný prístup k práci
Požadované znalosti
Anglický jazykmierne pokročilýMicrosoft ExcelpokročilýMicrosoft OutlookpokročilýMicrosoft Wordpokročilý
Iné výhody ponúkané zamestancom
Práca v dynamickom tíme stabilnej medzinárodnej finančnej inštitúcie.
Možnosť tímovej spolupráce i samostatnej činnosti.
Možnosti osobného i profesionálneho rozvoja a rastu.
Možnosť tímovej spolupráce i samostatnej činnosti.
Možnosti osobného i profesionálneho rozvoja a rastu.
Doplňujúce informácie pre kandidáta
Žiadosť a životopis v slovenskom jazyku zasielajte e-mailom.
Krátka charakteristika spoločnosti
BANCO COFIDIS, S.A., pobočka zahraničnej banky je zameraná na poskytovanie úverov na jazdené i nové automobily a motocykle.
Spoločnosť je súčasťou medzinárodnej skupiny COFIDIS Participation.
Spoločnosť je súčasťou medzinárodnej skupiny COFIDIS Participation.
Pozícia vhodná pre absolventa
Áno
Výškaka mesačnej mzdy
dohodou
Možný dátum nástupu
dohodou
Dátum ukončenia výberového konania
2013-05-27
Typ pracovného pomeru
plný úväzok
Dosiahnuté vzdelanie
stredoškolské s maturitounadstavbové/vyššie odborné vzdelanievysokoškolské I. stupňa
Názov spoločnosti
BANCO COFIDIS, S.A.
Charakteristika spoločnosti
BANCO COFIDIS, S.A., pobočka zahraničnej banky je zameraná na poskytovanie úverov na jazdené i nové automobily a motocykle.
Spoločnosť je súčasťou medzinárodnej skupiny COFIDIS Participation.
Spoločnosť je súčasťou medzinárodnej skupiny COFIDIS Participation.
Počet zamestnancov spoločnosti
20
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Bankovníctvo, peňažníctvo
Pošlite životopis
Reklama
Anketa
Rozmýšľali ste o premiestnení Vašej firmy do daňového raja?
áno, už som tak urobil - 14.3%
áno pripravujem sa na to - 35.7%
nie nerozmýšľal som - 35.7%
nie nerozmýšľal som a ani tak neurobím - 14.3%
The voting for this poll has ended on: september 9, 2013