Pracovné ponuky
- Podrobnosti
- Dátum uverejnenia
- Napísal: Joomla!
- Kategória: Pracovné ponuky
- Prečítané: 1194776x
Popis práce
Na uvedenú pozíciu hľadáme kandidáta, ktorý bude poskytovať podporu nielen riaditeľovi obchodného oddelenia, ale aj celému tímu na obchodnom obchodnom oddelení. Úspešný kandidát by mal mať minimálne dvojročné skúsenosti na podobnej pozícii. Nevyhnutnosťou je príjemne vystupovanie a odolnosť voči stresu.
• Príprava podkladov pre mesačné účtovné závierky, kontrola a odsúhlasovanie faktúr a objednávok
• Tvorba pravidelných objednávok v systéme
• Tvorba dodacích listov k objednávkam
• Tvorba a sledovanie rozpočtu a mesačného plánovania výdavkov
• Tvorba podkladov k fakturácii
• Vyúčtovanie hotovosti a kreditných kariet
• Príprava cestovných príkazov a vyúčtovanie pracovných ciest
• Sledovanie rozpočtu pre obchodné oddelenie
• Spolupráca a komunikácia s účtovným oddelením spoločnosti
• Zabezpečenie podpisov na dokumentoch (zmluvy, objednávky a iné)
• Archivácia zmlúv v systéme
• Tvorba zápisov z porád obchodného oddelenia
• Objednávanie kancelárskych potrieb a občerstvenia
• Prijímanie zásielok a distribúcia došlej pošty v rámci obchodného oddelenia
• Sledovanie kalendára nadriadeného
• Organizácia stretnutí a starostlivosť o návštevy a zasadačku
• Evidencia a aktualizácia zoznamu kontaktov na obchodných partnerov
• Spolupráca pri organizácii podujatí/eventov pre obchodných klientov prípadne organizácia teambuildingov
• Objednávanie a organizácia distribúcie prezentov pre obchodných klientov
• Spracovanie odoslanej pošty a dohadovanie kuriérskej spoločnosti v prípade potreby
• Spolupráca pri nástupne nových zamestnancov , zriaďovanie nových prístupov, administratíva súvisiaca so zriadením vstupných kariet, mobilných telefónov a iné.
• Príprava podkladov pre mesačné účtovné závierky, kontrola a odsúhlasovanie faktúr a objednávok
• Tvorba pravidelných objednávok v systéme
• Tvorba dodacích listov k objednávkam
• Tvorba a sledovanie rozpočtu a mesačného plánovania výdavkov
• Tvorba podkladov k fakturácii
• Vyúčtovanie hotovosti a kreditných kariet
• Príprava cestovných príkazov a vyúčtovanie pracovných ciest
• Sledovanie rozpočtu pre obchodné oddelenie
• Spolupráca a komunikácia s účtovným oddelením spoločnosti
• Zabezpečenie podpisov na dokumentoch (zmluvy, objednávky a iné)
• Archivácia zmlúv v systéme
• Tvorba zápisov z porád obchodného oddelenia
• Objednávanie kancelárskych potrieb a občerstvenia
• Prijímanie zásielok a distribúcia došlej pošty v rámci obchodného oddelenia
• Sledovanie kalendára nadriadeného
• Organizácia stretnutí a starostlivosť o návštevy a zasadačku
• Evidencia a aktualizácia zoznamu kontaktov na obchodných partnerov
• Spolupráca pri organizácii podujatí/eventov pre obchodných klientov prípadne organizácia teambuildingov
• Objednávanie a organizácia distribúcie prezentov pre obchodných klientov
• Spracovanie odoslanej pošty a dohadovanie kuriérskej spoločnosti v prípade potreby
• Spolupráca pri nástupne nových zamestnancov , zriaďovanie nových prístupov, administratíva súvisiaca so zriadením vstupných kariet, mobilných telefónov a iné.
Požiadavky na uchádzača
- Prax na podobnej pozícii minimálne 2 roky
- Znalosť anglického jazyka – úroveň C1, slovom aj písmom
- Samostatnosť
- Príjemné a reprezentatívne vystupovanie
- Záujem o prácu na obchodnom oddelení a ústretový prístup
- Asertívne správanie
- Znalosť anglického jazyka – úroveň C1, slovom aj písmom
- Samostatnosť
- Príjemné a reprezentatívne vystupovanie
- Záujem o prácu na obchodnom oddelení a ústretový prístup
- Asertívne správanie
Požadované znalosti
Anglický jazykPokročilý (C1)FakturáciazákladyHospodárska korešpondenciazákladyMicrosoft ExcelpokročilýMicrosoft Wordpokročilý
Iné výhody ponúkané zamestancom
- motivačné finančné ohodnotenie
- práca v dynamickom a mladom kolektíve
- možnosť vidieť a naučiť sa ako funguje reklama v TV
- možnosť kariérneho rastu
- organizácia a účasť na významných firemných eventoch
- 2 „sick days“
- Príspevok zo sociálneho fondu na rekreačné prípadné športové aktivity, rôzne zľavy a výhody
- práca v dynamickom a mladom kolektíve
- možnosť vidieť a naučiť sa ako funguje reklama v TV
- možnosť kariérneho rastu
- organizácia a účasť na významných firemných eventoch
- 2 „sick days“
- Príspevok zo sociálneho fondu na rekreačné prípadné športové aktivity, rôzne zľavy a výhody
Doplňujúce informácie pre kandidáta
Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.
Krátka charakteristika spoločnosti
Markíza - Slovakia, spol. s r.o. je súčasťou Central European Media Enterprises (CME), ktorá je lídrom na televíznom trhu v Centrálnej a Východnej Európe. Má pobočky vo viacerých krajinách a sledovanosť vyše 91 miliónov divákov.
MARKÍZA - SLOVAKIA, spol. s r.o.
Bratislavská 1/a
843 56 Bratislava 48
MARKÍZA - SLOVAKIA, spol. s r.o.
Bratislavská 1/a
843 56 Bratislava 48
Možný dátum nástupu
01.02.2018
Typ pracovného pomeru
plný úväzok
Vodičský preukaz
B
Dosiahnuté vzdelanie
vysokoškolské II. stupňavysokoškolské I. stupňa
Názov spoločnosti
MARKÍZA - SLOVAKIA, spol. s r.o.
Charakteristika spoločnosti
Markíza - Slovakia, spol. s r.o. je súčasťou Central European Media Enterprises (CME), ktorá je lídrom na televíznom trhu v Centrálnej a Východnej Európe. Má pobočky vo viacerých krajinách a sledovanosť vyše 91 miliónov divákov.
MARKÍZA - SLOVAKIA, spol. s r.o.
Bratislavská 1/a
843 56 Bratislava 48
MARKÍZA - SLOVAKIA, spol. s r.o.
Bratislavská 1/a
843 56 Bratislava 48
Počet zamestnancov spoločnosti
250-499 zamestnancov
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Vydavateľstvá, TV, rozhlas
Pošlite životopis
Reklama
Anketa
Rozmýšľali ste o premiestnení Vašej firmy do daňového raja?
áno, už som tak urobil - 14.3%
áno pripravujem sa na to - 35.7%
nie nerozmýšľal som - 35.7%
nie nerozmýšľal som a ani tak neurobím - 14.3%
The voting for this poll has ended on: september 9, 2013