Pracovné ponuky
- Podrobnosti
- Dátum uverejnenia
- Napísal: Joomla!
- Kategória: Pracovné ponuky
- Prečítané: 1194766x
Popis práce
Hľadáme človeka, ktorý sa bude spolupodieľať na rozbehu nových služieb spoločnosti v oblasti účtovníctva. Mal by to byť človek, ktorý:
• má predstavu o tom, ako by mala fungovať účtovnícka firma,
• vie, čo všetko klienti v tejto oblasti potrebujú a očakávajú,
• dokáže viesť tím účtovníkov a
• dokáže vytvárať dobré vzťahy vnútri spoločnosti aj navonok.
Vašou prvoradou úlohou bude:
- zabezpečovať organizáciu odborných činností v oblasti účtovníctva,
- nastavenie kvalitatívnych štandardov poskytovaných služieb a zodpovednosť za ich dodržiavanie,
- plánovanie a organizácia chodu tímu, po personálnej, odbornej, technickej a materiálnej stránke,
- rozbeh spolupráce s prvými klientami a
- neustále zlepšovanie a zjednodušovanie pracovných postupov, vzťahov a pracovného prostredia.
• má predstavu o tom, ako by mala fungovať účtovnícka firma,
• vie, čo všetko klienti v tejto oblasti potrebujú a očakávajú,
• dokáže viesť tím účtovníkov a
• dokáže vytvárať dobré vzťahy vnútri spoločnosti aj navonok.
Vašou prvoradou úlohou bude:
- zabezpečovať organizáciu odborných činností v oblasti účtovníctva,
- nastavenie kvalitatívnych štandardov poskytovaných služieb a zodpovednosť za ich dodržiavanie,
- plánovanie a organizácia chodu tímu, po personálnej, odbornej, technickej a materiálnej stránke,
- rozbeh spolupráce s prvými klientami a
- neustále zlepšovanie a zjednodušovanie pracovných postupov, vzťahov a pracovného prostredia.
Požiadavky na uchádzača
- min. 3 roky praxe v účtovníctve,
- schopnosť samostatne viesť podvojné účtovníctvo, prípadne aj mzdy,
- skúsenosti s vedením s.r.o., správou DPH,
- prozákaznícky prístup,
- profesionálna komunikácia a prístup ku klientom - vytváranie dobrých vzťahov,
- ústretovosť a trpezlivosť pri riešení požiadaviek klientov,
- schopnosť argumentovať a hájiť záujmy firmy,
- práca na sebe v odbornej aj osobnostnej oblasti,
- vnútorná motivácia,
- aktívny vodič,
- znalosť OMEGY vítaná.
- schopnosť samostatne viesť podvojné účtovníctvo, prípadne aj mzdy,
- skúsenosti s vedením s.r.o., správou DPH,
- prozákaznícky prístup,
- profesionálna komunikácia a prístup ku klientom - vytváranie dobrých vzťahov,
- ústretovosť a trpezlivosť pri riešení požiadaviek klientov,
- schopnosť argumentovať a hájiť záujmy firmy,
- práca na sebe v odbornej aj osobnostnej oblasti,
- vnútorná motivácia,
- aktívny vodič,
- znalosť OMEGY vítaná.
Požadované znalosti
Podvojné účtovníctvoexpertMzdové účtovníctvozáklady
Iné výhody ponúkané zamestancom
- práca v príjemnej firemnej kultúre,
- bohatý program zamestnaneckých benefitov - zdravotná starostlivosť, príspevky na kultúrne a športové vyžitie, sick day, bezúročné pôžičky pre zamestnancov a mnohé ďalšie.
- bohatý program zamestnaneckých benefitov - zdravotná starostlivosť, príspevky na kultúrne a športové vyžitie, sick day, bezúročné pôžičky pre zamestnancov a mnohé ďalšie.
Doplňujúce informácie pre kandidáta
Ak máte záujem uchádzať sa o pracovnú pozíciu, pošlite nám svoj životopis prostredníctvom portálu Profesia. Budeme radi ak pripojíte aj motivačný list, prípadne video.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Krátka charakteristika spoločnosti
KROS a.s. je úspešná slovenská softvérová firma zaoberajúca sa už od roku 1995 vývojom a predajom softvérov zameraných na ekonomiku (programy ALFA plus, OLYMP a OMEGA, NEO, ONIX, TAXA), stavebníctvo (program CENKROS 4) a znalectvo (programy HYPO a MEMO). Programy používa už takmer 90 tisíc zákazníkov a v posledných rokoch sú najpredávanejšími balíkovými softvérmi vo svojej kategórii.
Výškaka mesačnej mzdy
1300€/mesiac brutto. Mzda môže byť vyššia v závislosti od skúseností uchádzača.
Možný dátum nástupu
podľa dohody
Dátum ukončenia výberového konania
2018-11-23
Typ pracovného pomeru
plný úväzok
Vodičský preukaz
B
Zameranie, odbor
ekonomické
Dosiahnuté vzdelanie
stredoškolské s maturitounadstavbové/vyššie odborné vzdelanievysokoškolské I. stupňavysokoškolské II. stupňavysokoškolské III. stupňa
Názov spoločnosti
KROS a.s.
Charakteristika spoločnosti
KROS a.s. je úspešná slovenská softvérová firma zaoberajúca sa už od roku 1995 vývojom a predajom softvérov zameraných na ekonomiku (programy ALFA plus, OLYMP a OMEGA, NEO, ONIX, TAXA), stavebníctvo (program CENKROS 4) a znalectvo (programy HYPO a MEMO). Programy používa už takmer 90 tisíc zákazníkov a v posledných rokoch sú najpredávanejšími balíkovými softvérmi vo svojej kategórii.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Pošlite životopis
Reklama
Anketa
Rozmýšľali ste o premiestnení Vašej firmy do daňového raja?
áno, už som tak urobil - 14.3%
áno pripravujem sa na to - 35.7%
nie nerozmýšľal som - 35.7%
nie nerozmýšľal som a ani tak neurobím - 14.3%
The voting for this poll has ended on: september 9, 2013