Pracovné ponuky
- Podrobnosti
- Dátum uverejnenia
- Napísal: Joomla!
- Kategória: Pracovné ponuky
- Prečítané: 1194429x
Popis práce
Do you want to work in an international dynamic environment? Would you like to work for a company who is one of the leaders in banking? Can you speak English + Russian / Ukrainian fluently? This company can offer you a friendly working environment, career growth, contribution to language courses and other interesting benefits.
what will you do?
- work as a 1st line technical and functional support for the clients
- be responsibie for solving the clients issues and provide them with effective support
- set-up clients on the new channel and related services and coordinate the end-to-end administrative process.
- come with suggestions for continuous improvement.
- analyse data to complete clients requests.
- collaborate with other departments to solve daily assignments via internal software to assure that all the necessary data is gathered, registered and processed correctly.
what do we require?
- verbal and written fluent in English (B2) and Russian (C1). Ukrainian is an advantage.
- at least 1 year of relevant experience in client service function
- excellent client service skills and communication skills
- banking and payments knowledge, technical PC skills
- flexibility, result-orientation, team player with a positive drive
- willing to learn every day
what can we offer?
- working for an international and stable financial institution
- possibilities of further career growth in different roles within the team
- financial - life events, 3rd pillar retirement saving, life insurance, salary compensation during illness leave (PN), referral bonus
- trainings and language courses
- extra holiday days
- company events, team buildings
- cafeteria benefits, etc.
what will you do?
- work as a 1st line technical and functional support for the clients
- be responsibie for solving the clients issues and provide them with effective support
- set-up clients on the new channel and related services and coordinate the end-to-end administrative process.
- come with suggestions for continuous improvement.
- analyse data to complete clients requests.
- collaborate with other departments to solve daily assignments via internal software to assure that all the necessary data is gathered, registered and processed correctly.
what do we require?
- verbal and written fluent in English (B2) and Russian (C1). Ukrainian is an advantage.
- at least 1 year of relevant experience in client service function
- excellent client service skills and communication skills
- banking and payments knowledge, technical PC skills
- flexibility, result-orientation, team player with a positive drive
- willing to learn every day
what can we offer?
- working for an international and stable financial institution
- possibilities of further career growth in different roles within the team
- financial - life events, 3rd pillar retirement saving, life insurance, salary compensation during illness leave (PN), referral bonus
- trainings and language courses
- extra holiday days
- company events, team buildings
- cafeteria benefits, etc.
Požadované znalosti
EnglishUpper intermediate (B2)RussianAdvanced (C1)UkrainianAdvanced (C1)
Krátka charakteristika spoločnosti
Sme personálno-poradenská a vzdelávacia spoločnosť. Našim klientom, slovenským a medzinárodným spoločnostiam, vyhľadávame pracovníkov na dočasné a stále pracovné úväzky, organizujeme kurzy a školenia zamerané na zvyšovanie výkonnosti jednotlivcov a skupín. Sme členom skupiny Randstad, ktorá je druhým najväčším poskytovateľom personálnych služieb na svete. Ako súčasť tejto veľkej skupiny sme schopní poskytovať komplexné služby v oblasti riadenia ľudských zdrojov a ponúknuť možnosť medzinárodného vyhľadávania pracovníkov v sieti 5 400 pobočiek v 53 krajinách sveta.
Spoločnosť je držiteľom povolenia na sprostredkovanie práce (9253/2004 - OSS 19/2004 )
Spoločnosť je držiteľom povolenia na sprostredkovanie práce (9253/2004 - OSS 19/2004 )
Možný dátum nástupu
ASAP
Typ pracovného pomeru
full-time
Dosiahnuté vzdelanie
Secondary with school-leaving examination
Názov spoločnosti
Randstad s.r.o.
Charakteristika spoločnosti
Sme personálno-poradenská a vzdelávacia spoločnosť. Našim klientom, slovenským a medzinárodným spoločnostiam, vyhľadávame pracovníkov na dočasné a stále pracovné úväzky, organizujeme kurzy a školenia zamerané na zvyšovanie výkonnosti jednotlivcov a skupín. Sme členom skupiny Randstad, ktorá je druhým najväčším poskytovateľom personálnych služieb na svete. Ako súčasť tejto veľkej skupiny sme schopní poskytovať komplexné služby v oblasti riadenia ľudských zdrojov a ponúknuť možnosť medzinárodného vyhľadávania pracovníkov v sieti 5 400 pobočiek v 53 krajinách sveta.
Spoločnosť je držiteľom povolenia na sprostredkovanie práce (9253/2004 - OSS 19/2004 )
Spoločnosť je držiteľom povolenia na sprostredkovanie práce (9253/2004 - OSS 19/2004 )
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Employment placement and personal consultancy
Pošlite životopis
Reklama
Anketa
Rozmýšľali ste o premiestnení Vašej firmy do daňového raja?
áno, už som tak urobil - 14.3%
áno pripravujem sa na to - 35.7%
nie nerozmýšľal som - 35.7%
nie nerozmýšľal som a ani tak neurobím - 14.3%
The voting for this poll has ended on: september 9, 2013