16. apríl 2024
Facebook

Pracovné ponuky

Popis práce

- riadenie a organizovanie činností zamestnancov pobočky v oblasti predaja a servisu produktov a služieb banky pre retailovú (súkromnú) klientelu + poradenstvo
- zodpovednosť za riadenie ľudských zdrojov: nábor a výber zamestnancov, plánovanie pracovnej doby zamestnancov, ich kontrola, stanovenie kritérií hodnotenia výkonnosti zamestnancov a samotné hodnotenie zamestnancov
- rozvíjanie a vytváranie vzťahov so zverenými existujúcimi a potenciálnymi klientmi banky
- riešenie nadštandardných požiadavok klientov, sťažností a reklamácií
- poradenstvo a konzultačná činnosť k produktom a službám poskytovaných spoločnosťou
- aktívne riadenie predaja a predajného tímu v spádovej oblasti
- schvaľovanie obchodných prípadov v rámci delegovanej právomoci
- rozdeľovanie obchodného plánu na jednotlivých pracovníkov
- zodpovednosť za proces riadenia úverového rizika a kvalitu úverového rizika vo zverenej oblasti

Požiadavky na uchádzača

- pozícia si vyžaduje aby mal kandidát min. 1 rok praxe v riadení pobočky v bankovníctve, resp. v riadení obchodného tímu alebo seniorské skúsenosti na inej retailovej pozícii v bankovníctve a záujem posunúť sa vyššie
- riadiace a organizačné schopnosti, schopnosť tímovej spolupráce
- osobnosť s obchodníckym duchom orientovaná na dosahovanie cieľov
- aktívny a samostatný prístup k riešeniu úloh
- profesionálne vystupovanie, komunikačné, prezentačné a predajné schopnosti
- znalosť anglického výhodou

Požadované znalosti

Microsoft WordpokročilýMicrosoft ExcelpokročilýMicrosoft PowerPointpokročilý

Iné výhody ponúkané zamestancom

- motivujúce finančné ohodnotenie zohľadňujúce aj individuálne výsledky
- 5 dní voľna naviac po dvoch rokoch zamestnania
- zvýhodnenia na finančných produktoch spoločnosti
- príspevok na DDS a životné poistenie
- sociálne benefity

Doplňujúce informácie pre kandidáta

Ďakujeme za Váš životopis, vážime si Vašu dôveru a záujem.
Radi by sme Vás upozornili, že kontaktovať Vás budeme IBA v tom prípade, ak Váš profil korešponduje so všetkými požiadavkami nášho klienta.

Štruktúrovaný životopis v slovenskom jazyku zašlite prosím e-mailom na adresu Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript. .

Do predmetu správy uveďte pozíciu, o ktorú sa uchádzate.

Vo svojom životopise uveďte, že súhlasíte so spracovaním osobných údajov spoločnosťou Persea, s.r.o. v súlade s NARIADENÍM EURÓPSKEHO PARLAMENTU A RADY (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a o voľnom pohybe (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov na účely sprostredkovania práce.

I agree with processing of my personal data by Persea, s.r.o. in accordance with Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement (GDPR) and the Act. 18/2018 on the protection of personal data for purposes of employment mediation.

Krátka charakteristika spoločnosti

Personálno-poradenská spoločnosť Persea, s.r.o. ponúka profesionálne vyhľadávanie a výber zamestnancov, tréningy v oblasti manažmentu a obchodu ako aj ďalšie služby v oblasti personálneho auditu, Assessmet a Development Centre, sociologické prieskumy, mystery shopping a individuálne personálne a psychologické poradenstvo.

Podrobnejšie informácie o našich službách a kontaktné údaje môžete nájsť na stránke www.persea.sk

Adresa:
Persea, s.r.o.
Grösslingova 4
811 09 Bratislava

Výškaka mesačnej mzdy

minimálna výška fixnej zložky platu na TPP je 1.500€ btt.; celková výška mesačnej odmeny závisí od skúseností kandidáta

Možný dátum nástupu

dohodou

Typ pracovného pomeru

plný úväzok

Dosiahnuté vzdelanie

stredoškolské s maturitounadstavbové/vyššie odborné vzdelanievysokoškolské I. stupňavysokoškolské II. stupňavysokoškolské III. stupňa

Názov spoločnosti

Persea, s.r.o.

Charakteristika spoločnosti

Personálno-poradenská spoločnosť Persea, s.r.o. ponúka profesionálne vyhľadávanie a výber zamestnancov, tréningy v oblasti manažmentu a obchodu ako aj ďalšie služby v oblasti personálneho auditu, Assessmet a Development Centre, sociologické prieskumy, mystery shopping a individuálne personálne a psychologické poradenstvo.

Podrobnejšie informácie o našich službách a kontaktné údaje môžete nájsť na stránke www.persea.sk

Adresa:
Persea, s.r.o.
Grösslingova 4
811 09 Bratislava

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Pošlite životopis

Reklama

Anketa

Rozmýšľali ste o premiestnení Vašej firmy do daňového raja?

áno, už som tak urobil - 14.3%
áno pripravujem sa na to - 35.7%
nie nerozmýšľal som - 35.7%
nie nerozmýšľal som a ani tak neurobím - 14.3%
The voting for this poll has ended on: september 9, 2013

Partneri projektu

judikaty sita

Ekonomický portál financnik.sk Vám prináša

ginal robinson banner