19. september 2024
Facebook

Pracovné ponuky

Popis práce

  • Kandidát bude úzko spolupracovať s externou účtovnou spoločnosťou a bude vykonávať činnosti pod jej dohľadom.
  • Zaznamenávať finančné transakcie v našom systéme ERP (Microsoft Dynamics 365 Business Central).
  • Zabezpečovať presné a včasné vedenie účtovníctva a finančné výkazníctvo.
  • Pripravovať/pomáhať pri príprave pravidelných finančných výkazov, správ a daňových priznaní v súlade s maďarskými účtovnými štandardmi.
  • Monitorovať záväzky a pohľadávky a zostatky hotovosti v obchodoch.
  • Vykonávať bankové odsúhlasenia a riadiť operácie hlavnej knihy.
  • Pomáhať pri procesoch uzávierky na konci mesiaca a roka.
  • Spolupracovať so skúsenou účtovnou spoločnosťou pri komplexných účtovných úlohách a auditoch.
  • Pripravovať podklady pre výpočet miezd
  • Udržiavať aktuálne informácie o zmenách v účtovných predpisoch a daňových zákonoch.
  • Pomáhať pri vytváraní a zavádzaní účtovných zásad a postupov na zlepšenie finančnej kontroly.

Požiadavky na uchádzača

  • Bakalárske vzdelanie v oblasti účtovníctva, financií alebo v príbuznom odbore.
  • Minimálne 3-5 rokov praxe v účtovníctve, najlepšie v maloobchode.
  • Znalosť systémov ERP; skúsenosti konkrétne so systémom Microsoft Dynamics 365 Business Central sú veľmi žiaduce.
  • Dobrá znalosť maďarského účtovníctva a daňových predpisov.
  • Vynikajúci zmysel pre detail a silné organizačné schopnosti.
  • Schopnosť pracovať samostatne aj v tíme.
  • Silné schopnosti riešiť problémy a schopnosť rýchlo sa učiť nové úlohy.
  • Dobré komunikačné schopnosti, písomné aj ústne.
  • Znalosť anglického jazyka
  • Znalosť balíka Microsoft Office, najmä programu Excel.

Požadované znalosti

Anglický jazykStredne pokročilý (B2)Maďarský jazykStredne pokročilý (B2)

Iné výhody ponúkané zamestancom

  • Konkurenčný plat a balík výhod.
  • Príležitosti na profesionálny rozvoj a kariérny rast.
  • Podporujúce a spolupracujúce pracovné prostredie.
  • Flexibilný pracovný čas a možnosť práce na diaľku.

Doplňujúce informácie pre kandidáta

O nás: AzAlvásért Kft, člen skupiny ProSpánek, je poprednou maloobchodnou sieťou predajní poskytujúcou riešenia na spanie/predaj postelí a matracov v regióne strednej a východnej Európy. Prevádzkuje viac ako 110 predajní v Českej republike, na Slovensku, v Poľsku, Srbsku a Maďarsku. Sme známi svojou snahou o kvalitu a spokojnosť zákazníkov. Keďže rozširujeme svoje pôsobenie v Maďarsku, chceme našu externú účtovnú spoločnosť doplniť o internú účtovnú kapacitu. Hľadáme angažovaného a stredne skúseného účtovníka. Kandidát bude úzko spolupracovať s externou účtovníckou spoločnosťou a postupne preberie konkrétne činnosti pod jej dohľadom. Úspešný kandidát bude zohrávať kľúčovú úlohu pri vedení našich finančných záznamov a zabezpečovaní súladu s maďarskými účtovnými a daňovými predpismi. Kandidát bude prvým zamestnancom novozriadeného interného finančného oddelenia. Kandidát bude mať významné príležitosti učiť sa od externých účtovných špecialistov a od finančnej centrály a bude mať významné možnosti vlastného rastu a rozvoja.

Krátka charakteristika spoločnosti

Sme spoločnosť, pôsobiaca na trhu zdravého spánku od roku 1991. Máme 114 kamenných predajní PreSpánok v piatich štátech a chystáme sa vstúpiť na šiesty trh . Expandujeme a do 5 rokov máme v pláne rozšíriť tento počet na 500. Našou filozofiou je zákazníkom nielen predať. Od profesionálneho poradenstva v oblasti spánku ponúkame služby až po dovoz tovaru domov vrátane montáže.

Minim�lna hrubá mesačná mzda v EUR

2000.00

Maxim�lna hrubá mesačná mzda v EUR

2800.00

Typ pracovného pomeru

plný úväzok

Dosiahnuté vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa

Názov spoločnosti

PreSpanok s. r. o.

Charakteristika spoločnosti

Sme spoločnosť, pôsobiaca na trhu zdravého spánku od roku 1991. Máme 114 kamenných predajní PreSpánok v piatich štátech a chystáme sa vstúpiť na šiesty trh . Expandujeme a do 5 rokov máme v pláne rozšíriť tento počet na 500. Našou filozofiou je zákazníkom nielen predať. Od profesionálneho poradenstva v oblasti spánku ponúkame služby až po dovoz tovaru domov vrátane montáže.

Počet zamestnancov spoločnosti

250-499 zamestnancov

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Pošlite životopis

Reklama

Anketa

Rozmýšľali ste o premiestnení Vašej firmy do daňového raja?

áno, už som tak urobil - 14.3%
áno pripravujem sa na to - 35.7%
nie nerozmýšľal som - 35.7%
nie nerozmýšľal som a ani tak neurobím - 14.3%
The voting for this poll has ended on: september 9, 2013

Partneri projektu

judikaty sita

Ekonomický portál financnik.sk Vám prináša

ginal robinson banner