Pracovné ponuky
- Podrobnosti
- Dátum uverejnenia
- Napísal: Joomla!
- Kategória: Pracovné ponuky
- Prečítané: 1195250x
Popis práce
Administration manager manažérsky pokrýva celú oblasť tzv. „services“ v rámci spoločnosti. Na dennej báze tak bude RIADIŤ FINANČNÉ a HR ODDELENIE spoločnosti. V rámci finančného oddelenia riadi finančné toky s cieľom zabezpečiť stabilný chod spoločnosti. Jeho cieľom bude dosiahnuť efektívny hospodársky výsledok prostredníctvom riadenia účtovníctva a cost-controllingu.
Zodpovedá za:
• Návrh a vyhodnotenie cieľov za finančné oddelenie
• Schvaľovania mesačných a ročných účtovných závierok
• Systémové zlepšovanie práce oddelenia
• Riadenia vzťahov a komunikácia s bankami, poisťovňami, leasingovou spoločnosťou, daňovým úradom, audítorskými spoločnosťami a pod. •Prípravu finančných podkladov pre vedenie spoločnosti
• Projekt prechodu na IFRS
V rámci ľudských zdrojov bude zodpovedať najmä za udržanie a ďalší rozvoj HR oddelenia ako strategického partnera pre biznis
Konkrétne úlohy zahŕňajú:
• Koordináciu činnosti oddelenia ľudských zdrojov s ostatnými odbornými útvarmi spoločnosti
• Stanovenie a dosiahnutie stanovených cieľov
• Komunikáciu s orgánmi štátnej správy, poisťovňami a odbornými organizáciami (komory, aliancie, v ktorých je spoločnosť členom)
• Usmernenie a kontrola vyhľadávania, výberu a rozmiestňovania pracovníkov
• Dimenzovanie pracovnej sily – konzultácie s ostatnými členmi manažmentu firmy
• Riadenie vzdelávacieho procesu v spoločnosti (spoločnosť je zapojená aj do programu duálneho vzdelávania)•Účasť na zamestnaneckých radách
Zodpovedá za:
• Návrh a vyhodnotenie cieľov za finančné oddelenie
• Schvaľovania mesačných a ročných účtovných závierok
• Systémové zlepšovanie práce oddelenia
• Riadenia vzťahov a komunikácia s bankami, poisťovňami, leasingovou spoločnosťou, daňovým úradom, audítorskými spoločnosťami a pod. •Prípravu finančných podkladov pre vedenie spoločnosti
• Projekt prechodu na IFRS
V rámci ľudských zdrojov bude zodpovedať najmä za udržanie a ďalší rozvoj HR oddelenia ako strategického partnera pre biznis
Konkrétne úlohy zahŕňajú:
• Koordináciu činnosti oddelenia ľudských zdrojov s ostatnými odbornými útvarmi spoločnosti
• Stanovenie a dosiahnutie stanovených cieľov
• Komunikáciu s orgánmi štátnej správy, poisťovňami a odbornými organizáciami (komory, aliancie, v ktorých je spoločnosť členom)
• Usmernenie a kontrola vyhľadávania, výberu a rozmiestňovania pracovníkov
• Dimenzovanie pracovnej sily – konzultácie s ostatnými členmi manažmentu firmy
• Riadenie vzdelávacieho procesu v spoločnosti (spoločnosť je zapojená aj do programu duálneho vzdelávania)•Účasť na zamestnaneckých radách
Požiadavky na uchádzača
Aby bol nový člen top manažmentu firmy na tejto pozícii úspešný, je nevyhnutné aby sme v ňom / nej našli silnú osobnosť a prirodzenú autoritu. Hľadáme rozvážneho a zodpovedného človeka, ktorému nechýba analytické a koncepčné myslenie a organizačné schopnosti na vysokej úrovni.
Potrebné je taktiež
• Vysokoškolské vzdelanie, ideálne v ekonomickom alebo humanitnom odbore
• Relevantná prax na riadiacej pozícii (obrovskou výhodou je znalosť prostredia výrobných spoločností)
• Znalosť anglického alebo talianskeho jazyka na vysokej úrovni- schopnosť prezentovať a viesť stretnutia v danom jazyku
• Veľmi dobrá znalosť produktov MS Office
Potrebné je taktiež
• Vysokoškolské vzdelanie, ideálne v ekonomickom alebo humanitnom odbore
• Relevantná prax na riadiacej pozícii (obrovskou výhodou je znalosť prostredia výrobných spoločností)
• Znalosť anglického alebo talianskeho jazyka na vysokej úrovni- schopnosť prezentovať a viesť stretnutia v danom jazyku
• Veľmi dobrá znalosť produktov MS Office
Požadované znalosti
Anglický jazykStredne pokročilý (B2)Taliansky jazykStredne pokročilý (B2)Microsoft ExcelpokročilýMicrosoft PowerPointpokročilýMicrosoft Wordpokročilý
Iné výhody ponúkané zamestancom
Na oplátku na Vás čaká dynamický, ambiciózny a na úspech orientovaný kolektív. Kompletne zabezpečené podmienky pre prácu v podobe komfortného pracoviska, mobilu, notebooku a služobného auta. K širokým kompetenciám aj prislúchajúca rozhodovacia právomoc a hlavne prostredie spoločnosti, ktorá sa snaží flexibilne reagovať na meniace sa potreby trhu a uvedomuje si že bez kvalitných lídrov sa jej to nepodarí.
Doplňujúce informácie pre kandidáta
V prípade že Vás táto ponuka zaujala budeme radi ak sa zapojíte do výberového procesu. Pre zaregistrovanie kliknite prosím na tlačítko "poslať životopis" a vyplňte krátky online formulár, ktorý sa Vám zobrazí
Krátka charakteristika spoločnosti
Poradenská a konzultačná spoločnosť zameraná na oblasť Human Resources predovšetkým recruitment, assessment a školenia. Spoločnosť RecruitMen je členom skupiny RecruitMen&Developium group. Cieľom našej spoločnosti je poskytovanie spoľahlivých a komplexných služieb, ktoré zodpovedajú požiadavkám zákazníkov. Sme súčasťou regiónu a záleží nám na jeho rozvoji. Podporujeme viacero projektov zo sociálnej oblasti, vzdelávania či kultúry.
Dátum ukončenia výberového konania
2018-01-21
Typ pracovného pomeru
plný úväzok
Vodičský preukaz
B
Dosiahnuté vzdelanie
vysokoškolské II. stupňavysokoškolské I. stupňavysokoškolské III. stupňa
Názov spoločnosti
RecruitMen s.r.o.
Charakteristika spoločnosti
Poradenská a konzultačná spoločnosť zameraná na oblasť Human Resources predovšetkým recruitment, assessment a školenia. Spoločnosť RecruitMen je členom skupiny RecruitMen&Developium group. Cieľom našej spoločnosti je poskytovanie spoľahlivých a komplexných služieb, ktoré zodpovedajú požiadavkám zákazníkov. Sme súčasťou regiónu a záleží nám na jeho rozvoji. Podporujeme viacero projektov zo sociálnej oblasti, vzdelávania či kultúry.
Počet zamestnancov spoločnosti
10-19 zamestnancov
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Pošlite životopis
Reklama
Anketa
Rozmýšľali ste o premiestnení Vašej firmy do daňového raja?
áno, už som tak urobil - 14.3%
áno pripravujem sa na to - 35.7%
nie nerozmýšľal som - 35.7%
nie nerozmýšľal som a ani tak neurobím - 14.3%
The voting for this poll has ended on: september 9, 2013