Pracovné ponuky
- Podrobnosti
- Dátum uverejnenia
- Napísal: Joomla!
- Kategória: Pracovné ponuky
- Prečítané: 1195073x
Popis práce
Pre nášho klienta - jedného z najväčších dodávateľov elektriny na Slovensku - hľadáme vedúceho administratívneho oddelenia, ktoré hlavnou náplňou práce bude:
- riadenie činnosti podateľne, registratúry, centrálneho registratúrneho strediska, archívu spoločnosti a kuriérskej služby
- zodpovednosť za poskytovanie komplexných administratívnych činností
- zabezpečenie optimalizácie a elektronizácie procesných činností oddelenia
- tvorba plánov a kontrola ich plnenia
- nastavovanie systému evidencie a spravovania zmlúv
- riadenie činnosti podateľne, registratúry, centrálneho registratúrneho strediska, archívu spoločnosti a kuriérskej služby
- zodpovednosť za poskytovanie komplexných administratívnych činností
- zabezpečenie optimalizácie a elektronizácie procesných činností oddelenia
- tvorba plánov a kontrola ich plnenia
- nastavovanie systému evidencie a spravovania zmlúv
Požiadavky na uchádzača
- znalosť práce s PC (Microsoft Office, Outlook)
- vodičský preukaz sk. B
- znalosti z oblasti nastavenia a zavedenia optimálnych procesov
- schopnosť analyzovať a následne tvoriť
- niekoľkoročná skúsenosť s riadením tímu
- skúsenosti z oblasti archívnictva a registratúry
- znalosti v oblasti poštových služieb a eSchránok
- predchádzajúca skúsenosť v rámci aplikovania digitalizácie procesov
- schopnosť presadiť svoje nápady
- chuť zlepšovať a inovovať
- vodičský preukaz sk. B
- znalosti z oblasti nastavenia a zavedenia optimálnych procesov
- schopnosť analyzovať a následne tvoriť
- niekoľkoročná skúsenosť s riadením tímu
- skúsenosti z oblasti archívnictva a registratúry
- znalosti v oblasti poštových služieb a eSchránok
- predchádzajúca skúsenosť v rámci aplikovania digitalizácie procesov
- schopnosť presadiť svoje nápady
- chuť zlepšovať a inovovať
Požadované znalosti
Microsoft ExcelpokročilýMicrosoft PowerPointpokročilýMicrosoft Wordpokročilý
Iné výhody ponúkané zamestancom
- práca priamo v centre Košíc
- príspevok na rôzne kultúrne a športové aktivity
- možnosť ďalšieho rozvoja
- dovolenka navyše
- príspevok na rôzne kultúrne a športové aktivity
- možnosť ďalšieho rozvoja
- dovolenka navyše
Krátka charakteristika spoločnosti
DRILL ponúka širokú škálu služieb:
- Human Resources Solutions: Executive Search, Recruitment, Contracting & Interim Management, Assessment & Development Centers, HR Processes and Organization Effectiveness Audits, Performance Management, Human Resources Software, Implementation of HR Processes, Company Restructuring, HR Outsourcing, Outplacement, Occupation Safety & Health, Legal Advise.
- Outsourcing of Support Functions: Procurement, Logistics, Office Management, Quality, Safety & Security, Fire Protection, Project Management Office.
- Consulting: Strategy & Business Planning, Restructuring, Change Management, Risk Management, Quality Management, Project Management, Safety & Security
- Human Resources Solutions: Executive Search, Recruitment, Contracting & Interim Management, Assessment & Development Centers, HR Processes and Organization Effectiveness Audits, Performance Management, Human Resources Software, Implementation of HR Processes, Company Restructuring, HR Outsourcing, Outplacement, Occupation Safety & Health, Legal Advise.
- Outsourcing of Support Functions: Procurement, Logistics, Office Management, Quality, Safety & Security, Fire Protection, Project Management Office.
- Consulting: Strategy & Business Planning, Restructuring, Change Management, Risk Management, Quality Management, Project Management, Safety & Security
Typ pracovného pomeru
plný úväzok
Vodičský preukaz
B
Dosiahnuté vzdelanie
stredoškolské s maturitounadstavbové/vyššie odborné vzdelanievysokoškolské II. stupňavysokoškolské I. stupňa
Názov spoločnosti
DRILL B.S. spol. s r.o.
Charakteristika spoločnosti
DRILL ponúka širokú škálu služieb:
- Human Resources Solutions: Executive Search, Recruitment, Contracting & Interim Management, Assessment & Development Centers, HR Processes and Organization Effectiveness Audits, Performance Management, Human Resources Software, Implementation of HR Processes, Company Restructuring, HR Outsourcing, Outplacement, Occupation Safety & Health, Legal Advise.
- Outsourcing of Support Functions: Procurement, Logistics, Office Management, Quality, Safety & Security, Fire Protection, Project Management Office.
- Consulting: Strategy & Business Planning, Restructuring, Change Management, Risk Management, Quality Management, Project Management, Safety & Security
- Human Resources Solutions: Executive Search, Recruitment, Contracting & Interim Management, Assessment & Development Centers, HR Processes and Organization Effectiveness Audits, Performance Management, Human Resources Software, Implementation of HR Processes, Company Restructuring, HR Outsourcing, Outplacement, Occupation Safety & Health, Legal Advise.
- Outsourcing of Support Functions: Procurement, Logistics, Office Management, Quality, Safety & Security, Fire Protection, Project Management Office.
- Consulting: Strategy & Business Planning, Restructuring, Change Management, Risk Management, Quality Management, Project Management, Safety & Security
Počet zamestnancov spoločnosti
50-99 zamestnancov
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Pošlite životopis
Reklama
Anketa
Rozmýšľali ste o premiestnení Vašej firmy do daňového raja?
áno, už som tak urobil - 14.3%
áno pripravujem sa na to - 35.7%
nie nerozmýšľal som - 35.7%
nie nerozmýšľal som a ani tak neurobím - 14.3%
The voting for this poll has ended on: september 9, 2013