Pracovné ponuky
- Podrobnosti
- Dátum uverejnenia
- Napísal: Joomla!
- Kategória: Pracovné ponuky
- Prečítané: 1195219x
Popis práce
Máte skúsenosti so vzťahovým manažmentom ? Vyhovujú Vám obchodné vzťahy v B2B segmente ?
Pôsobíte dlhodobo v obchode alebo službách a chcete zmeniť sektor pôsobenia ? Napíšte nám !
Pre nášho klienta hľadáme oblastného manažéra predaja, ktorý vie rokovať s majiteľmi malých a stredných firiem rovnako dobre ako s pozíciami senior manažérov vo veľkých spoločnostiach. Je pre neho samozrejmosťou plniť sľuby a riadiť si svoj čas. Chápe že monitoring jeho aktivít je dôležitý pre dosiahnutie efektívnosti. A je mu prirodzené osobne zrealizovať službu pre klienta od začiatku až do konca.
Naším klientom je obchodno-servisná spoločnosť s viac ako 25 ročným pôsobením na trhu v oblasti nápojových automatov. Na Slovensku sú výhradným zástupcom najväčšej európskej firmy v ich výrobe. Vo svojom segmente sú jednotkou na trhu.
Vašou úlohou bude vyhľadávanie nových klientov a aj starostlivosť o vzťahy s existujúcimi klientmi. Pôsobiť budete v bratislavskom kraji. Za klientom vychádzate zo svojho home office. Stretnutia si organizujete sami a vypracúvate cenové ponuky riešení, ktoré skonzultujete s regionálnym servisným technikom. Vašim nadriadeným bude regionálny manažér a spolu aj s ďalšími kolegami budete súčasťou tímu obchodného úseku, ktorý riadi výkonný riaditeľ. S celým tímom sa stretnete raz mesačne, v sídle firmy.
Úspešný budete, keď vaši klienti budú dlhodobí odberatelia vašich služieb. Odmenou za váš úspech bude variabilná zložka mzdy a jej výpočet súvisí s dosiahnutým obratom.
Samozrejmosťou pre výkon práce je služobný automobil, mobil a notebook s pripojením na internet. Firma vám poskytne kvalifikované zaškolenie. Jeho súčasťou bude aj „učenie sa priamo v teréne „ u klientov, od starších kolegov. Po prvom mesiaci realizujete aktivity samostatne a súčasne pokračujete v zaúčaní. Firme veľmi záleží na stabilite a lojalite svojich zamestnancov a tomu zodpovedá aj systém vzdelávania, podpory ako aj motivácie, vrátane finančnej.
Vhodný kandidát je silná osobnosť, ktorá rada komunikuje s rôznymi typmi klientov a teší ju uzatvárať obchody. Je jej vlastné pýtať sa, rovnako ako aj počúvať a má schopnosť zvládať námietky. Je to pozitívny typ a nové obchody aj spokojnosť klientov sú pre ňu „ hnacím motorom“. Vyznačuje sa samostatnosťou, rozvahou, je schopná prevziať zodpovednosť a robiť rozhodnutia. Rešpektuje kompetencie aj ciele. Nekonfliktnosť, transparentnosť a konštruktívnosť sú tiež očakávané vlastnosti.
Pôsobíte dlhodobo v obchode alebo službách a chcete zmeniť sektor pôsobenia ? Napíšte nám !
Pre nášho klienta hľadáme oblastného manažéra predaja, ktorý vie rokovať s majiteľmi malých a stredných firiem rovnako dobre ako s pozíciami senior manažérov vo veľkých spoločnostiach. Je pre neho samozrejmosťou plniť sľuby a riadiť si svoj čas. Chápe že monitoring jeho aktivít je dôležitý pre dosiahnutie efektívnosti. A je mu prirodzené osobne zrealizovať službu pre klienta od začiatku až do konca.
Naším klientom je obchodno-servisná spoločnosť s viac ako 25 ročným pôsobením na trhu v oblasti nápojových automatov. Na Slovensku sú výhradným zástupcom najväčšej európskej firmy v ich výrobe. Vo svojom segmente sú jednotkou na trhu.
Vašou úlohou bude vyhľadávanie nových klientov a aj starostlivosť o vzťahy s existujúcimi klientmi. Pôsobiť budete v bratislavskom kraji. Za klientom vychádzate zo svojho home office. Stretnutia si organizujete sami a vypracúvate cenové ponuky riešení, ktoré skonzultujete s regionálnym servisným technikom. Vašim nadriadeným bude regionálny manažér a spolu aj s ďalšími kolegami budete súčasťou tímu obchodného úseku, ktorý riadi výkonný riaditeľ. S celým tímom sa stretnete raz mesačne, v sídle firmy.
Úspešný budete, keď vaši klienti budú dlhodobí odberatelia vašich služieb. Odmenou za váš úspech bude variabilná zložka mzdy a jej výpočet súvisí s dosiahnutým obratom.
Samozrejmosťou pre výkon práce je služobný automobil, mobil a notebook s pripojením na internet. Firma vám poskytne kvalifikované zaškolenie. Jeho súčasťou bude aj „učenie sa priamo v teréne „ u klientov, od starších kolegov. Po prvom mesiaci realizujete aktivity samostatne a súčasne pokračujete v zaúčaní. Firme veľmi záleží na stabilite a lojalite svojich zamestnancov a tomu zodpovedá aj systém vzdelávania, podpory ako aj motivácie, vrátane finančnej.
Vhodný kandidát je silná osobnosť, ktorá rada komunikuje s rôznymi typmi klientov a teší ju uzatvárať obchody. Je jej vlastné pýtať sa, rovnako ako aj počúvať a má schopnosť zvládať námietky. Je to pozitívny typ a nové obchody aj spokojnosť klientov sú pre ňu „ hnacím motorom“. Vyznačuje sa samostatnosťou, rozvahou, je schopná prevziať zodpovednosť a robiť rozhodnutia. Rešpektuje kompetencie aj ciele. Nekonfliktnosť, transparentnosť a konštruktívnosť sú tiež očakávané vlastnosti.
Požadované znalosti
Microsoft WordpokročilýMicrosoft ExcelpokročilýMicrosoft Outlookpokročilý
Iné výhody ponúkané zamestancom
- pracujete pre firmu, ktorá je jednotkou na trhu vo svojom segmente
- máte flexibilitu v organizovaní pracovného dňa
- práca je dynamická a spoznávate denne nových ľudí
- pracujete pre spoločnosť ktorá si váži lojálnych zamestnancov a oceňuje ich vernostným príspevkom
organizovanie teambuildingových akcií je samozrejmosťou
- máte flexibilitu v organizovaní pracovného dňa
- práca je dynamická a spoznávate denne nových ľudí
- pracujete pre spoločnosť ktorá si váži lojálnych zamestnancov a oceňuje ich vernostným príspevkom
organizovanie teambuildingových akcií je samozrejmosťou
Krátka charakteristika spoločnosti
TRIGON Consulting s.r.o. je personálna agentúra pôsobiaca na Slovenskom trhu od roku 2004. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov.
Výškaka mesačnej mzdy
1300€ brutto (po zaškolení) + podiely z predaja + kvartálne odmeny + ročná odmena + odmeny podľa počtu odpracovaných rokov + ďalšie benefity
Možný dátum nástupu
dohodou
Dátum ukončenia výberového konania
2019-02-28
Typ pracovného pomeru
plný úväzok
Vodičský preukaz
B
Dosiahnuté vzdelanie
stredoškolské s maturitounadstavbové/vyššie odborné vzdelanieštudent vysokej školyvysokoškolské I. stupňavysokoškolské II. stupňa
Názov spoločnosti
TRIGON Consulting s.r.o.
Charakteristika spoločnosti
TRIGON Consulting s.r.o. je personálna agentúra pôsobiaca na Slovenskom trhu od roku 2004. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Pošlite životopis
Reklama
Anketa
Rozmýšľali ste o premiestnení Vašej firmy do daňového raja?
áno, už som tak urobil - 14.3%
áno pripravujem sa na to - 35.7%
nie nerozmýšľal som - 35.7%
nie nerozmýšľal som a ani tak neurobím - 14.3%
The voting for this poll has ended on: september 9, 2013