Pracovné ponuky
- Podrobnosti
- Dátum uverejnenia
- Napísal: Joomla!
- Kategória: Pracovné ponuky
- Prečítané: 1195212x
Popis práce
- zodpovedá za komplexné vedenie a spracovanie podvojného účtovníctva spoločnosti
- zodpovedá za správne zaúčtovanie jednotlivých položiek, interných dokladov (poistenie, odpisy, časové rozlíšenie, preddavky, majetok), došlých faktúr, evidencia dokladov, kontrola dokladov, fakturácia
- metodicky riadi účtovanie a procesy v súlade s platnou legislatívou
- zodpovedá za spracovanie DPH – kontrolný výkaz, súhrnný výkaz, daňové priznanie
- spracováva účtovnú závierku, daň z príjmov
- komunikuje s inštitúciami, spracováva štatistické a iné výkazy ekonomického charakteru
- vykonáva inventarizácia majetku, záväzkov a pohľadávok
- pripravuje podklady pre audit v spolupráci s externým audítorom
- riadi účtovníka
- zodpovedá za správne zaúčtovanie jednotlivých položiek, interných dokladov (poistenie, odpisy, časové rozlíšenie, preddavky, majetok), došlých faktúr, evidencia dokladov, kontrola dokladov, fakturácia
- metodicky riadi účtovanie a procesy v súlade s platnou legislatívou
- zodpovedá za spracovanie DPH – kontrolný výkaz, súhrnný výkaz, daňové priznanie
- spracováva účtovnú závierku, daň z príjmov
- komunikuje s inštitúciami, spracováva štatistické a iné výkazy ekonomického charakteru
- vykonáva inventarizácia majetku, záväzkov a pohľadávok
- pripravuje podklady pre audit v spolupráci s externým audítorom
- riadi účtovníka
Požiadavky na uchádzača
Hľadáme Vás!
Ste osobou, ktorá chce lepšie vybudovať a potom udržiavať rutiny na ekonomickom a finančnom oddelení v stabilnej spoločnosti na stabilnom mieste? Ste osobou, ktorá naozaj rada "všetko" vie o svojej práci?
Lenže toto vyžaduje tvrdú prácu. My od Vás budeme očakávať správne výsledky v účtovných a iných ekonomických a finančných výkazoch a správach reprezentujúcich našu spoločnosť.
Výhodou je ak kandidát má prax vo vedení ekonomického oddelenia a v podvojnom účtovníctve veľkoobchodnej spoločnosti v stavebníctve.
Výhodou je ak kandidát má skúsenosti s prácou v účtovnom softvére Axapta
Ste osobou, ktorá chce lepšie vybudovať a potom udržiavať rutiny na ekonomickom a finančnom oddelení v stabilnej spoločnosti na stabilnom mieste? Ste osobou, ktorá naozaj rada "všetko" vie o svojej práci?
Lenže toto vyžaduje tvrdú prácu. My od Vás budeme očakávať správne výsledky v účtovných a iných ekonomických a finančných výkazoch a správach reprezentujúcich našu spoločnosť.
Výhodou je ak kandidát má prax vo vedení ekonomického oddelenia a v podvojnom účtovníctve veľkoobchodnej spoločnosti v stavebníctve.
Výhodou je ak kandidát má skúsenosti s prácou v účtovnom softvére Axapta
Požadované znalosti
Podvojné účtovníctvoexpertHospodárska korešpondenciazákladyMicrosoft WordzákladyMicrosoft ExcelpokročilýMicrosoft OutlookzákladyMicrosoft Dynamics NAVzáklady
Iné výhody ponúkané zamestancom
Budú spresnené na pohovore
Doplňujúce informácie pre kandidáta
Pohovory sa budú konať v centrále spoločnosti: Ivánka pri Dunaji.
Krátka charakteristika spoločnosti
Spoločnosť zaoberajúca sa veľkoobchodným a maloobchodným predajom produktov pre oblasť kúrenie, voda, plyn a predajom sanitárnej keramiky.
Výškaka mesačnej mzdy
od 1 400,- €, podľa preukázaných schopností aj viac.
Možný dátum nástupu
Dohodou
Typ pracovného pomeru
plný úväzokživnosť
Zameranie, odbor
Ekonomické
Dosiahnuté vzdelanie
stredoškolské s maturitouvysokoškolské I. stupňavysokoškolské II. stupňa
Názov spoločnosti
TMS-MONTYS s.r.o.
Charakteristika spoločnosti
Spoločnosť zaoberajúca sa veľkoobchodným a maloobchodným predajom produktov pre oblasť kúrenie, voda, plyn a predajom sanitárnej keramiky.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Veľkoobchod
Pošlite životopis
Reklama
Anketa
Rozmýšľali ste o premiestnení Vašej firmy do daňového raja?
áno, už som tak urobil - 14.3%
áno pripravujem sa na to - 35.7%
nie nerozmýšľal som - 35.7%
nie nerozmýšľal som a ani tak neurobím - 14.3%
The voting for this poll has ended on: september 9, 2013