Pracovné ponuky
- Podrobnosti
- Dátum uverejnenia
- Napísal: Joomla!
- Kategória: Pracovné ponuky
- Prečítané: 1195134x
Popis práce
Komplexné spracovanie mzdovej a personálnej agendy a účtovanie zverenej účtovnej agendy
- zodpovednosť za administratívu súvisiacu so vznikom, zánikom alebo zmenou pracovno-právnych vzťahoch,
- komunikácia so štátnymi inštitúciami - zdravotné poisťovne, sociálna poisťovňa, daňový úrad, štatistický úrad, úrad práce a.i., ktoré priamo súvisia so mzdovou a personálnou agendou,
- podávanie daňových prehľadov a hlásení, ako aj výkazov pre sociálne a zdravotné poistenie,
- ročné zúčtovanie preddavkov na daň z príjmov fyzických osôb
- vedenie, aktualizácia a archivácia osobných spisov zamestnancov,
- sledovanie zmien v legislatíve
- účtovanie miezd, vyúčtovanie cestovných náhrad, dodávateľských faktúr, vybraných odberateľských faktúr, interných dokladov,
- zodpovednosť za správnosť a úplnosť zaúčtovania zverenej účtovnej oblasti
Na túto pracovnú pozíciu hľadáme uchádzača, ktorý má prax min. 10 rokov v oblasti personalistiky, miezd a účtovníctva, orientuje sa v mzdových a personálnych predpisoch a zákonoch, zákone o účtovníctve, postupoch účtovania a daňových zákonoch (DPH a daň z príjmov)
- zodpovednosť za administratívu súvisiacu so vznikom, zánikom alebo zmenou pracovno-právnych vzťahoch,
- komunikácia so štátnymi inštitúciami - zdravotné poisťovne, sociálna poisťovňa, daňový úrad, štatistický úrad, úrad práce a.i., ktoré priamo súvisia so mzdovou a personálnou agendou,
- podávanie daňových prehľadov a hlásení, ako aj výkazov pre sociálne a zdravotné poistenie,
- ročné zúčtovanie preddavkov na daň z príjmov fyzických osôb
- vedenie, aktualizácia a archivácia osobných spisov zamestnancov,
- sledovanie zmien v legislatíve
- účtovanie miezd, vyúčtovanie cestovných náhrad, dodávateľských faktúr, vybraných odberateľských faktúr, interných dokladov,
- zodpovednosť za správnosť a úplnosť zaúčtovania zverenej účtovnej oblasti
Na túto pracovnú pozíciu hľadáme uchádzača, ktorý má prax min. 10 rokov v oblasti personalistiky, miezd a účtovníctva, orientuje sa v mzdových a personálnych predpisoch a zákonoch, zákone o účtovníctve, postupoch účtovania a daňových zákonoch (DPH a daň z príjmov)
Požiadavky na uchádzača
zodpovednosť, samostatnosť, dôslednosť, spoľahlivosť , diskrétnosť,
znalosť programu SOFTIP HR plus a SOFTIP Packet UCT - podmienkou
znalosť programu SOFTIP HR plus a SOFTIP Packet UCT - podmienkou
Požadované znalosti
PersonalistikaexpertMzdové účtovníctvoexpertPodvojné účtovníctvoexpertMicrosoft ExcelpokročilýMicrosoft WordpokročilýMicrosoft Outlookpokročilý
Iné výhody ponúkané zamestancom
odborné vzdelávanie, práca v stabilnej spoločnosti, pohyblivý pracovný čas
Doplňujúce informácie pre kandidáta
Pokiaľ Vás táto pracovná ponuka zaujala a spĺňate požiadavky na danú pracovnú pozíciu, pošlite nám svoj profesijný životopis.
Uchádzači, ktorí budú najlepšie spĺňať podmienky, budú pozvaní na pohovor.
Uchádzači, ktorí budú najlepšie spĺňať podmienky, budú pozvaní na pohovor.
Krátka charakteristika spoločnosti
Stavebná spoločnosť pôsobiaca na trhu 28 rokov. Hlavnou činnosťou je komplexná realizácia stavieb pozemného staviteľstva.
Výškaka mesačnej mzdy
nástupný plat 700 €/ brutto + osobné ohodnotenie
Možný dátum nástupu
1.7.2019 / dohodou
Dátum ukončenia výberového konania
2019-04-10
Typ pracovného pomeru
plný úväzok
Zameranie, odbor
Obchodná akadémia, ekonomický odbor
Dosiahnuté vzdelanie
stredoškolské s maturitou
Názov spoločnosti
I.K.M. REALITY-STAVING Banská Bystrica, a.s.
Charakteristika spoločnosti
Stavebná spoločnosť pôsobiaca na trhu 28 rokov. Hlavnou činnosťou je komplexná realizácia stavieb pozemného staviteľstva.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Stavebný priemysel
Pošlite životopis
Reklama
Anketa
Rozmýšľali ste o premiestnení Vašej firmy do daňového raja?
áno, už som tak urobil - 14.3%
áno pripravujem sa na to - 35.7%
nie nerozmýšľal som - 35.7%
nie nerozmýšľal som a ani tak neurobím - 14.3%
The voting for this poll has ended on: september 9, 2013