Pracovné ponuky
- Podrobnosti
- Dátum uverejnenia
- Napísal: Joomla!
- Kategória: Pracovné ponuky
- Prečítané: 1196028x
Popis práce
Hľadáme človeka na obchodné oddelenie, ktorého IT baví ako nás, je kreatívny a komunikatívny, vie veci úspešne dotiahnuť do konca a chce robiť prácu, z ktorej aj vidí výsledky. Hľadáme kolegu do partie s ktorým bude aj zábava ale na ktorého prácu sa môžeme všetci spoľahnúť.
Tvojou náplňou práce bude:
1. Predaj tovarov a služieb existujúcim a novým klientom, pripravovať ponuky a plniť stanovený obchodný plán.
2. Spolupráca s ďalšími kolegami z obchodného oddelenia na príprave obchodnej stratégie.
3. Starostlivosť o klientov (account management) – udržiavanie pravidelného kontaktu s klientmi, kontrola spokojnosti a kvality našich služieb u klientov. Riešenie problémov medzi oddelením operatívy a klientom (Mediátor).
4. Príprava podkladov k fakturácii a práca v skladovom hospodárstve.
5. Zodpovednosť za nákupy a predaj tovarov a služieb, management skladu, fakturácia.
6. Hľadanie nedostatkov a možných zlepšení u klienta - návrh a predaj.
7. Aktívne vyhľadávanie a zapájanie sa do výberových konaní na elektronickom trhovisku v VO.
8. Správa klientskych licencií (SWM a cloud licencií), certifikátov, webhostingov a domén, a podobne.
Pozri si video ako to u nás vyzerá https://youtu.be/4fCg26t3fB4
Ak ťa obchod v IT fascinuje, máš chuť sa v oblasti obchodu zdokonaľovať a kariérne rásť, neváhaj. Pošli nám svoj životopis a do emailu napíš 10 slov, čo ťa na obchode baví a aké máš už v tejto oblasti skúsenosti.
Tvojou náplňou práce bude:
1. Predaj tovarov a služieb existujúcim a novým klientom, pripravovať ponuky a plniť stanovený obchodný plán.
2. Spolupráca s ďalšími kolegami z obchodného oddelenia na príprave obchodnej stratégie.
3. Starostlivosť o klientov (account management) – udržiavanie pravidelného kontaktu s klientmi, kontrola spokojnosti a kvality našich služieb u klientov. Riešenie problémov medzi oddelením operatívy a klientom (Mediátor).
4. Príprava podkladov k fakturácii a práca v skladovom hospodárstve.
5. Zodpovednosť za nákupy a predaj tovarov a služieb, management skladu, fakturácia.
6. Hľadanie nedostatkov a možných zlepšení u klienta - návrh a predaj.
7. Aktívne vyhľadávanie a zapájanie sa do výberových konaní na elektronickom trhovisku v VO.
8. Správa klientskych licencií (SWM a cloud licencií), certifikátov, webhostingov a domén, a podobne.
Pozri si video ako to u nás vyzerá https://youtu.be/4fCg26t3fB4
Ak ťa obchod v IT fascinuje, máš chuť sa v oblasti obchodu zdokonaľovať a kariérne rásť, neváhaj. Pošli nám svoj životopis a do emailu napíš 10 slov, čo ťa na obchode baví a aké máš už v tejto oblasti skúsenosti.
Požiadavky na uchádzača
* Mať základné technické znalosti o HW a SW
* Mať rozhľad v IT produktoch SW a HW
* Mať veľmi dobré komunikačné schopnosti
* Samostatnosť pri riešení pridelených úloh a zároveň byť tímový hráč
* Flexibilita a schopnosť prijať zodpovednosť
* Korektnosť a lojalita
* Mať rozhľad v IT produktoch SW a HW
* Mať veľmi dobré komunikačné schopnosti
* Samostatnosť pri riešení pridelených úloh a zároveň byť tímový hráč
* Flexibilita a schopnosť prijať zodpovednosť
* Korektnosť a lojalita
Požadované znalosti
Slovenský jazykPokročilý (C1)Anglický jazykStredne pokročilý (B2)QI informačný systémÚplný začiatočníkMicrosoft ExcelZákladyMicrosoft WordZákladyMicrosoft OutlookZákladyAsertívna komunikáciaPokročilýKrízová komunikáciaZákladyKomunikačné schopnostiPokročilý
Iné výhody ponúkané zamestancom
Výborný kolektív, vzdelávanie, super nápomocného šéfa.
Viac voľnosti a slobody, možnosť sa učiť, zmysluplnú prácu.
Sme firma, ktorá robí veci inak už viac ako 18 rokov.
Pozri si video ako to u nás vyzerá https://youtu.be/4fCg26t3fB4
Sme kolegami a zároveň kamarátmi. Spolu tvoríme tím, ktorý spolupracuje a pomáha si aj v súkromnom živote. Samotný tím sa významnou mierou podieľa na smerovaní celej spoločnosti a každý môže prispieť svojimi nápadmi.
Pre celý tím / firmu je dôležitý výsledok práce. Nie či prídeš o 5 minút neskôr do práce, alebo či si počas pracovnej doby vybavíš súkromnú záležitosť. Dôležitá je spolupráca, aby bol klient a aj tím spokojný. Nikdy nezažiješ nudné vytváranie reportu v Exceli, o ktorom význame a prínose nebudeš vedieť.
Benefity na pozíciu:
1, Podiel na na marži z predaja (strop nie je)
2, Veľká voľnosť pri návrhu stratégii predaja
3, Rozumné plány
4, Zaškolenie, školenia od vendorov, vzdelávanie
5, Polročné odmeny po odpracovanom roku
6, Odmeny za nadštandardnú prácu
7, Odmena za splnenie ročného plánu po odpracovanom roku (podiel z celoročnej marže).
8, Máš slobodu pri tom, ako si organizuješ prácu, pre nás sú dôležité výsledky
9, Flexibilná pracovná doba s možnosťou home office
10, Bezproblémové parkovanie
Benefity firemné:
• členovia tímu si môžu nakupovať IT tovar za veľmi výhodne podmienky
• MultiSport karta 70% hradených zamestnávateľom
• odmeny pred letom a pred Vianocami
• možnosť používať firemné vozidlá na súkromné účely
• mobilný telefón aj na súkromné účely
• pracovné náradie je k dispozícii aj súkromne
• možnosť práce z domu
• dovolenka nad rámec zákona,
• sick days
• voľno a finančný príspevok navyše pri narodení dieťaťa
• príspevok alebo plné preplatenie školenia / kurzu
• bezúročné pôžičky
• pitný režim a snack na pracovisku
• spoločné raňajky
• stolný futbal
Samozrejmosťou sú pravidelné spoločné akcie, kde je kopec zábavy. Navzájom sa členovia tímu vzdelávajú na školeniach. Pri projektoch sa dajú získať štedré odmeny a taktiež máme aj systém nefinančného odmeňovania za proaktivitu a prínosy, ktoré pomôžu celému tímu a našim klientom. Spoločne budujeme knowleadge base databázu, aby sme mali prácu bez stresu. Sídlime v nových moderných priestorch, kde máme napríklad aj oddychovú miestnosť. Ak ti tu niečo chýba, poď s nami pracovať a zmeň to.
Viac voľnosti a slobody, možnosť sa učiť, zmysluplnú prácu.
Sme firma, ktorá robí veci inak už viac ako 18 rokov.
Pozri si video ako to u nás vyzerá https://youtu.be/4fCg26t3fB4
Sme kolegami a zároveň kamarátmi. Spolu tvoríme tím, ktorý spolupracuje a pomáha si aj v súkromnom živote. Samotný tím sa významnou mierou podieľa na smerovaní celej spoločnosti a každý môže prispieť svojimi nápadmi.
Pre celý tím / firmu je dôležitý výsledok práce. Nie či prídeš o 5 minút neskôr do práce, alebo či si počas pracovnej doby vybavíš súkromnú záležitosť. Dôležitá je spolupráca, aby bol klient a aj tím spokojný. Nikdy nezažiješ nudné vytváranie reportu v Exceli, o ktorom význame a prínose nebudeš vedieť.
Benefity na pozíciu:
1, Podiel na na marži z predaja (strop nie je)
2, Veľká voľnosť pri návrhu stratégii predaja
3, Rozumné plány
4, Zaškolenie, školenia od vendorov, vzdelávanie
5, Polročné odmeny po odpracovanom roku
6, Odmeny za nadštandardnú prácu
7, Odmena za splnenie ročného plánu po odpracovanom roku (podiel z celoročnej marže).
8, Máš slobodu pri tom, ako si organizuješ prácu, pre nás sú dôležité výsledky
9, Flexibilná pracovná doba s možnosťou home office
10, Bezproblémové parkovanie
Benefity firemné:
• členovia tímu si môžu nakupovať IT tovar za veľmi výhodne podmienky
• MultiSport karta 70% hradených zamestnávateľom
• odmeny pred letom a pred Vianocami
• možnosť používať firemné vozidlá na súkromné účely
• mobilný telefón aj na súkromné účely
• pracovné náradie je k dispozícii aj súkromne
• možnosť práce z domu
• dovolenka nad rámec zákona,
• sick days
• voľno a finančný príspevok navyše pri narodení dieťaťa
• príspevok alebo plné preplatenie školenia / kurzu
• bezúročné pôžičky
• pitný režim a snack na pracovisku
• spoločné raňajky
• stolný futbal
Samozrejmosťou sú pravidelné spoločné akcie, kde je kopec zábavy. Navzájom sa členovia tímu vzdelávajú na školeniach. Pri projektoch sa dajú získať štedré odmeny a taktiež máme aj systém nefinančného odmeňovania za proaktivitu a prínosy, ktoré pomôžu celému tímu a našim klientom. Spoločne budujeme knowleadge base databázu, aby sme mali prácu bez stresu. Sídlime v nových moderných priestorch, kde máme napríklad aj oddychovú miestnosť. Ak ti tu niečo chýba, poď s nami pracovať a zmeň to.
Doplňujúce informácie pre kandidáta
Ak ťa ponuka oslovila pošli nám svoj životopis na
Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.
a napíš nám do emailu 10 slov prečo máme vybrať práve teba.
Krátka charakteristika spoločnosti
Spoločnosť AlfaPro spol s r.o. sa zameriava už od roku 2006 na garantovanú proaktívnu správu počítačových sietí pre firmy, začínajúc od 2 do 500 PC. Našimi klientmi sú úspešné spoločnosti, ktoré chcú svoj čas efektívne využívať do svojej primárnej obchodnej činnosti a IT vnímajú ako dôležitý prostriedok, o ktorý by sa mala starať spoločnosť, pre ktorú je to primárna činnosť. Odlišujeme sa tým, že naši klienti neplatia za odpracované hodiny opravou chýb, ale za efektívne fungujúci systém. Celý náš tím IT špecialistov je pripravený nie len hasiť vzniknuté problémy, ale hlavne predchádzať im a pomáhať zvýšiť efektivitu procesov vo firme za pomoci IT riešení a priniesť tak pridanú hodnotu.
Minim�lna hrubá mesačná mzda v EUR
1500.00
Výškaka mesačnej mzdy
1500 EUR je základná zložka mzdy k tomu treba vždy pripočítať podiel z predaja (marže). Výsledná mzda záleží od šikovnosti obchodníka. Zo skúsenosti vieme, že je to priemerne 1800 v čistom každý mesiac bez problémov. Horná hranica odmeny nie je stanovená a sú mesiace kde sa dá zarobiť aj výrazne viac ako je priemer. Prvé tri mesiace pri zábehu garantujeme mzdu 1600 EUR v čistom.
Možný dátum nástupu
ASAP
Typ pracovného pomeru
plný úväzokživnosť
Vodičský preukaz
B
Dosiahnuté vzdelanie
stredoškolské s maturitounadstavbové/vyššie odborné vzdelanievysokoškolské I. stupňavysokoškolské II. stupňavysokoškolské III. stupňa
Názov spoločnosti
AlfaPro spol. s r.o.
Charakteristika spoločnosti
Spoločnosť AlfaPro spol s r.o. sa zameriava už od roku 2006 na garantovanú proaktívnu správu počítačových sietí pre firmy, začínajúc od 2 do 500 PC. Našimi klientmi sú úspešné spoločnosti, ktoré chcú svoj čas efektívne využívať do svojej primárnej obchodnej činnosti a IT vnímajú ako dôležitý prostriedok, o ktorý by sa mala starať spoločnosť, pre ktorú je to primárna činnosť. Odlišujeme sa tým, že naši klienti neplatia za odpracované hodiny opravou chýb, ale za efektívne fungujúci systém. Celý náš tím IT špecialistov je pripravený nie len hasiť vzniknuté problémy, ale hlavne predchádzať im a pomáhať zvýšiť efektivitu procesov vo firme za pomoci IT riešení a priniesť tak pridanú hodnotu.
Počet zamestnancov spoločnosti
10-19 zamestnancov
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Pošlite životopis
Reklama
Anketa
Rozmýšľali ste o premiestnení Vašej firmy do daňového raja?
áno, už som tak urobil - 14.3%
áno pripravujem sa na to - 35.7%
nie nerozmýšľal som - 35.7%
nie nerozmýšľal som a ani tak neurobím - 14.3%
The voting for this poll has ended on: september 9, 2013