19. máj 2024
Facebook

Pracovné ponuky

Popis práce

Pre nášho klienta hľadáme Fit-out Manažéra, ktorého cieľom bude efektívne a odborne riadiť proces výstavby nájomných priestorov.

Náplňou práce bude:

- Riadenie fit-out procesu administratívnych a retailových projektov od zadania až po odovzdanie klientovi.

- Kontrola a odsúhlasovanie projektovej dokumentácie.

- Znalosť nájomnej zmluvy, dizajn manuálu a štandardu budovy.

- Spolupráca a podpora Leasingového tímu pri definovaní požiadaviek nájomcu.

- Komunikácia s klientom, externým architektom a interným tímom a architektmi.

- Príprava a odsúhlasenie realizačného rozpočtu na základe nájomcom odsúhlasenej realizačnej dokumentácie a zodpovednosť za dodržanie plánovaného rozpočtu.

- Príprava tendrov a zodpovednosť za výber jednotlivých dodávateľov.

- Sumarizácia cenových ponúk a ich kontrola.

- Príprava a dodržiavanie realizačného harmonogramu.

- Vykonávať činnosť investorského dohľadu nad činnosťou zhotoviteľa a zabezpečenie dozoru BOZP a kontrola dodržiavania BOZP.

- Kontrola priebehu stavebných prác, ich kvality a projektových zmien

- Komunikácia a spolupráca v procese realizácie.

- Odsúhlasovanie súpisov prác, zmenových listov a fakturácie zhotoviteľov.

- Zhotovovanie objednávok, zmlúv a dodatkov o dielo, realizačných zmlúv v spolupráci s právnikom.

- Organizácia kontrolných dní s klientom, oboznámenie klienta s technickým riešením budov a nájomných priestorov a riešenie ich otázok.

- Kontakt s úradmi a účasť na stavebných konaniach.

- Zabezpečenie dokumentácie skutočného vyhotovenia, vrátane dokladov nájomcu a následné odovzdanie správe budovy a jej archivácia.

- Príprava odovzdania nájomnej jednotky pre asset managera.

- Zabezpečenie fakturácie odsúhlasených realizačných rozpočtov na nájomcu po odovzdaní priestorov.

- Zabezpečenie preberacieho a odovzdávacieho protokolu so zhotoviteľom pre každý priestor.

- Finálna kontrola, odstránenie vád a nedorobkov pri odovzdávaní priestoru klientovi.

- Koordinovať reklamácie a spory s dodávateľom stavebných prác.

- Fyzická a elektronická archivácia dokumentov.

- Vykonávať ďalšiu operatívu podľa pokynov primárneho a sekundárneho nadriadeného

Požiadavky na uchádzača

- Hľadáme aktívneho, inovatívneho, otvoreného, komunikatívneho, mladého človeka so skúsenosťami v RE odvetví alebo stavebníctve s PSV alebo Fit-outmi za posledné min. 2roky.

- Hľadáme človeka, ktorý vie čítať PD

- Má skúsenosť s manažovaním prostredia pre nájomcov, vie pracovať samostatne ale aj tímovo a vie jednať s klientmi na vysokej úrovni.

- Na pozíciu sú vhodní aj stavební manažéri, ktorí sa viac orientujú na Fit-outy než Hrubú stavbu, prípadne Leasing Manažéri z odvetvia RE s poznatkami zo stavebníctva/architektúry.

Požadované znalosti

Anglický jazykStredne pokročilý (B2)

Iné výhody ponúkané zamestancom

• veľmi zaujímavé bonusové ohodnotenie
• car allowance
• Cafeteria
• Multisport karta
• 5 dní dovolenky ročne nad rámec zákona
• 2 sick days
• športové aktivity, teambuildingy
• príspevok na vzdelávanie
• ovocie, káva a čaj na pracovisku
• nadštandardné kancelárske priestory

Doplňujúce informácie pre kandidáta

Ďakujeme za všetky reakcie. Na pracovný pohovor budeme oslovovať len kandidátov ktorí spĺňajú nastavené podmienky. Ostatným, ktorí podmienky nesplnia avšak zareagujú na inzerát pošleme vyjadrenie ku koncu výberového procesu - čo je mesiac od zverejnenia inzerátu. Ďakujeme veľmi pekne a tešíme sa na spoluprácu.

Krátka charakteristika spoločnosti

Personálne poradenstvo a sprostredkovanie práce v odvetví Real Estate, Development & Construction.

Minim�lna hrubá mesačná mzda v EUR

3000.00

Maxim�lna hrubá mesačná mzda v EUR

3200.00

Výškaka mesačnej mzdy

K základnej mzde prislúchajú veľmi zaujímavé koncoročné bonusy + car allowance a cafeteria

Možný dátum nástupu

Dohodou

Typ pracovného pomeru

plný úväzok

Dosiahnuté vzdelanie

vysokoškolské I. stupňavysokoškolské II. stupňavysokoškolské III. stupňa

Názov spoločnosti

BEGARD - Real Estate personálna agentúra

Charakteristika spoločnosti

Personálne poradenstvo a sprostredkovanie práce v odvetví Real Estate, Development & Construction.

Počet zamestnancov spoločnosti

3-4 zamestnanci

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Pošlite životopis

Reklama

Anketa

Rozmýšľali ste o premiestnení Vašej firmy do daňového raja?

áno, už som tak urobil - 14.3%
áno pripravujem sa na to - 35.7%
nie nerozmýšľal som - 35.7%
nie nerozmýšľal som a ani tak neurobím - 14.3%
The voting for this poll has ended on: september 9, 2013

Partneri projektu

judikaty sita

Ekonomický portál financnik.sk Vám prináša

ginal robinson banner