07. september 2024
Facebook

Pracovné ponuky

Popis práce

V Babyknihy nám chýba niekto, kto by mal pod palcom reklamácie a zabezpečil by plynulý chod administratívnych činností bez toho, aby na nás zo zásuviek vyskakovali nedoriešené úlohy.
Ak máš rád/ rada vo veciach poriadok, riadiš sa faktami a nie pocitmi, máš trpezlivosť a v komunikácii sa držíš vecnej podstaty, a vieš udržať obchodné tajomstvo, tak táto pozícia je ideálna pre teba. Reklamácie v Babyknihy sú vážna vec - ide o spokojnosť a bezpečnosť najmenších. Ale ani spokojnosť našich zamestnancov, či externých dodávateľov nám nie je ľahostajná - podklady na mzdy, účtovné doklady a fakturácia musia frčať tip-top načas a bezchybne.
Tvoj typický mesiac v Babyknihy bude zahŕňať nasledovné úlohy, ktoré sú dokonalým mixom kľúčových backoffice činností firmy:
1.) Riadenie reklamácii
- Spracovanie odstúpení od kúpnej zmluvy v lehote 14 dní
- Riešenie reklamácií prijatých od zákazníkov Babyknihy - posúdenie oprávnenosti reklamácie, komunikácia so zákazníkmi, realizácia riešenia reklamácie, sledovanie lehoty na vybavenie reklamácií
- Riešenie reklamácií prijatých od veľkoobchodných zákazníkov (predajne hračiek, kníh) - posúdenie oprávnenosti reklamácie, komunikácia, realizácia riešenia reklamácie, sledovanie lehoty na vybavenie reklamácií,
- Vystavovanie a úhrada dobropisov
- Doriešenie reklamácií smerom na výrobcov a dodávateľov tovaru, komunikácia, sledovanie stavu riešenia, dosledovanie vystavenia dobropisov na tovar, či kompenzáciu nákladov
- Optimalizácia a automatizácia procesu reklmácií (ak si senior, radi si necháme od teba poradiť a dáme ti voľnú ruku)
2.) Konsolidácia účtovných podkladov pre externú účtovnú firmu
- Kompletovanie účtovných dokladov (priama spolupráca s konateľmi Babyknihy)
- Elektronické a fyzické preposielanie účtovných dokladov externej účtovnej firme.
- Riešenie a súčinnosť v prípade nezrovnalostí a otázok ku účtovným dokladom
- Kordinácia zápočtov s dodávateľmi a odberateľmi
3.) Riadenie personálnej agendy firmy
- Komunikácia s prijatými novými zamestncami
- Administrácia pracovných zmlúv TPP, resp. Zmlúv o spolupráci (na základe existujúcich šablón)
- Komunikácia s externou personálnou spoločnosťou ohľadom prihlásenia / odhlásenia z SP a ZP
- Príprava podkladov pre spracovanie miezd pre externú spoločnosť (1x mesačne)
4.) Administratívne činnosti (ad hoc)
- Správa zmlúv - doplnenie údajov, kontrola zmlúv, tlač a elektronické zasielanie podpísaných zmlúv
- Komunikácia s úradmi
- Vedenie archívu dokumentov
- Administrácia a tlač distribučných štítkov
- Objednávanie vybavenia do skladu a kancelárií

Požiadavky na uchádzača

Štruktúrovaný prístup k práci, schopnosť dotiahnuť úlohy, preciznosť, dodržiavanie deadlinov. A popri tom si udržať nadhľad nad statusom úloh a mať pozitívny prístup k práci.

Požadované znalosti

Slovenský jazykExpert (C2)Anglický jazykStredne pokročilý (B2)SuperFaktúraZákladyMicrosoft ExcelPokročilý

Iné výhody ponúkané zamestancom

Nástupný plat 1500 eur brutto
Bonus na konci roka (december)
Pravidelné zvyšovanie mzdy
Pohodový kolektív
Flexibilita

Doplňujúce informácie pre kandidáta

Zo všetkého najdôležitejšie sú pre nás vlastnosti kandidáta. Aj keby si bol/a čestvý absolvent, ale si ten správny profil, máš rovnakú šancu ako kandidát so skúsenosťami. Samozrejme skúsenosti so spracovávaním reklamácií, s účtovníctvom, či personálnou agendou sú plus.
A čo by si mal/a do teamu priniesť?
Štruktúrovaný prístup k práci, schopnosť dotiahnuť úlohy, preciznosť, dodržiavanie deadlinov. A popri tom si udržať nadhľad nad statusom úloh a mať pozitívny prístup k práci. Ak vidíš pohár poloplný, ak neúspechy vidíš ako príležitosť sa zlepšiť a rád/ rada zlepšuješ veci okolo seba, tak sa nám určite ozvi.

Krátka charakteristika spoločnosti

Spoločnosť kiWision, s.r.o. bola založená v roku 2012 a rýchlo sa zaradila na pozíciu lídra na trhu s detskými hračkami a knihami na Slovensku. Svoje pôsobenie rozšírila v rámci Európy.

Špecializujeme sa na rozvoj detí, s tým, že naším prvotným poslaním pri založení spoločnosti bolo, aby si každé dieťa už od útleho veku vytvorilo vzťah ku knihe.

Sme stabilný hráč na trhu a rastieme každý rok. To nám dáva výbornú pozíciu aby sme boli silným partnerom.

Pošli nám svoj životopis!

Pozícia vhodná pre absolventa

Áno

Minim�lna hrubá mesačná mzda v EUR

1500.00

Maxim�lna hrubá mesačná mzda v EUR

1700.00

Výškaka mesačnej mzdy

Bonus na konci roka (december) Pravidelné zvyšovanie mzdy

Možný dátum nástupu

15.7.2024

Dátum ukončenia výberového konania

2024-07-15

Typ pracovného pomeru

plný úväzokživnosť

Zameranie, odbor

Ekonomika, Uctovnictvo, Obchodna akademia

Dosiahnuté vzdelanie

stredoškolské s maturitounadstavbové/vyššie odborné vzdelanieštudent vysokej školyvysokoškolské I. stupňavysokoškolské II. stupňa

Názov spoločnosti

kiWision, s.r.o.

Charakteristika spoločnosti

Spoločnosť kiWision, s.r.o. bola založená v roku 2012 a rýchlo sa zaradila na pozíciu lídra na trhu s detskými hračkami a knihami na Slovensku. Svoje pôsobenie rozšírila v rámci Európy.

Špecializujeme sa na rozvoj detí, s tým, že naším prvotným poslaním pri založení spoločnosti bolo, aby si každé dieťa už od útleho veku vytvorilo vzťah ku knihe.

Sme stabilný hráč na trhu a rastieme každý rok. To nám dáva výbornú pozíciu aby sme boli silným partnerom.

Pošli nám svoj životopis!

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Pošlite životopis

Reklama

Anketa

Rozmýšľali ste o premiestnení Vašej firmy do daňového raja?

áno, už som tak urobil - 14.3%
áno pripravujem sa na to - 35.7%
nie nerozmýšľal som - 35.7%
nie nerozmýšľal som a ani tak neurobím - 14.3%
The voting for this poll has ended on: september 9, 2013

Partneri projektu

judikaty sita

Ekonomický portál financnik.sk Vám prináša

ginal robinson banner